erwinenhanneke.reismee.nl

Sweet Goodbyes.......

Afscheid nemen bestaat misschien niet maar het is toch verdomd moeilijk voor iets dat niet bestaat!! Ondanks dat het een dolle boel was bij Bolle Boel valt het mij elke keer erg zwaar om afscheid te nemen van alle lieve mensen om ons heen. Natuurlijk weet je dat je gewoon weer terug komt en dat de tijd vliegt maar wat zullen we jullie missen........

Allemaal super bedankt voor een geweldige avond (foto's z.s.m.) en tot volgend jaar! Mail, skype, sms en laat zo veel mogelijk reacties achter op de site dan zijn we er toch nog een beetje bij.

mail: hvdmaat@hotmail.com

sms: +31648930725

skype: erwinenhanneke

Voor nu hele fijne kerstdagen en maak er een knallend oud en nieuw feest van!

Dikke x Erwin en Hanneke

Rene van de Laarschot

Heel erg veel plezier met zijn tweetjes! Geniet ervan! En erwin.. Ik ga je missen als collega! Jullie ook een fijne kerst en een knallend uiteinde!!!!

Groetjes rené en alice

Eva

Wij vonden de avond ook erg leuk! En we zullen jullie ook missen!

x Jeroen en Eva

Ellen en mark coppens

Hej hanneke en erwin, wij wensen jullie een hele mooie tijd toe op jullie lange reis! We drinken er wel een extra op jullie goede reis! Veel plezier samen! X mark en ellen

Edwin en Linda

Hey Hanneke en Erwin!

Het was gezellig vrijdag!

Hele goeie reis met veel mooie belevenissen toegewenst!
We kijken uit naar jullie verhalen en foto's!
Leuk om zo op de hoogte te blijven.

Veel geluk samen!!

Groetjes Edwin en Linda

Hans en Franca

We gaan jullie onwijs missen maar blijven jullie volgen, dus plaats die verhalen! Dan houden we jullie van het wel en wee op de hoogte hier! Succes met de laatste loodjes.
Dikke kus.

Moniek

Han & Erwin,

Dank je wel voor de gezellige avond, jammer dat het betekende dat jullie nu echt gaan. Ik wens jullie een hele goede reis en veel plezier. Alvast een knallend goed 2012 gewenst. x

Jaco en Dorian

Hoi hoi,
Een hele leuke maar emotionele avond, ook voor ons. Maar hopelijk de eerste in een hele lange rij van leuke herinneringen. We gaan jullie missen, vooral het ff bellen op speciale momenten! Maar.... Op deze manier kunnen wij jullie ook op de hoogte houden van onze speciale momenten ;-) heel veel plezier, geniet ervan en vooral gezond weer terug!

sandra

hey hanneke en erwin,

heel veel plezier met jullie reis, en geniet er lekker van.
we gaan jullie zeker volgen in jullie reis,daar wij toch wel nieuwsgierig zijn.
prettige jaarwisseling alvast en nogmaals veel plezier.

dikke kus sidney,sandra, mike en jari

Hanneke en Dirk

Dag Hanneke en Erwin,

Wat zijn jullie toch een heerlijk stel avonturiers! Een fijne reis, alvast een prettig nieuwjaar en we lezen de verslagen wel!

gr Hanneke en Dirk

Joop en Rona

Welkom in Havanna, denken we. we hopen dat jullie een goede reis hebben gehad.

Veel plezier

Rob

Hoi Han en Erwin,

hoop dat jullie goed zijn aangekomen en dat het avontuur fantastisch start. Have fun.

mededeling van huishoudelijke aard: achter je skype naam moet een 1 staan, anders chat ik met hanneke en erwin uit Rijssen

groetjes Rob

Rona en Joop

Een gelukkig, reislustig en gezond 2012

Wijkie

Happy newyear voor jullie vieren daar in Havana! Geweldige stad, of niet? Al een dikke sigaar gerookt? Da hurt er wel bij als je daar bent.... Geniet nog met z'n viertjes!!

Doei, doei dikke nieuwjaarsknuffel...

Suus

Natuurlijk nog een fantastisch 2012 gewenst he? Ik ben benieuwd naar jullie eerste echte reisverhaal! Liefs en groeten aan Genne en Dennis,

Suuske

je zussie

zo kom nou maar weer terug ik xvind het wel weer genoeg geweest..xxx

je zussie

zo kom nou maar weer terug ik xvind het wel weer genoeg geweest..xxx mieke

Rene en Ellen Kox

Heej vakantie gangers,

Geniet er lekker van en stuur wat zon deze kant op 8-)

Groetjes Ellen en Rene